logo vcr

Překvapení na letišti ve Vídni s názvem Mallorca

Lenka Svobodová | 8.1.2020
Překvapení na letišti ve Vídni s názvem Mallorca

Asi před 2 roky jsem ještě nikdy nebyla u moře a už vůbec jsem necestovala letadlem. Ale jeden den se vše změnilo…

V létě, když byl prodloužený víkend, jsme měli jet s přítelem za rodinou na Slovensko. Ve 2:01 mě ale probudil, že už vyrážíme na cestu. Dokážete si představit rozespalého člověka ve 2 ráno… Netušila jsem, proč vyjíždíme takhle brzy, ale kdo ví, třeba jsme měli jet za rodinou někam jinam, někam na chatu, jsem si říkala. Pak jsme přijeli do Vídně na letiště, tak jsem si říkala, že asi někoho vyzvedáváme, ale ne. Přítel mi ukázal letenky na Mallorcu. Radostí jsem brečela. Můj první let vypadal asi tak, že jsem usnula, probudila se, udělala fotku sluníčka a zase jsem usnula. Takto se to otočilo bůhví kolikrát.

Na Mallorcu jsme přiletěli ráno v 7 a autobusy cestovali po ostrově. Navštívili jsme Caló des Moró, což je neskutečně krásná zátoka s azurovou vodou. Ráno tam nebylo tolik turistů, takže jsme si užili klid, moře a sluníčko. Jelikož nejsme ten typ lidí, co si lehne na pláž a leží tam celý den, tak jsme asi po hodině odešli prozkoumat okolí a pak jeli zpět autobusem do Palmy, největšího města na Mallorce. Kompletně jsme si prošli centrum města s krásnou katedrálou a nesmírně plnou loděnici. Nakonec jsme došli až k oblázkové pláži, ke které pomalu nevíme, jak jsme se vůbec dostali. Byl to jednodenní výlet, takže jsem se museli vrátit ještě na letiště, odlet byl původně kolem 10. večer, ale odlítali jsme až v 1 ráno. Oba jsme byli tak strašně unavení a spálení od sluníčka, že jsme si sedli do toho letadla a v mžiku jsme spali.